SARIYER BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN;
ZABITA MEMURU ALIMI SONUÇLARINA İLİŞKİN DUYURU
A – GENEL AÇIKLAMA
Başkanlığımız Zabıta Müdürlüğü’ nün ihtiyaçlarını karşılamak üzere, boş bulunan Zabıta Memuru Kadroları ’ na Ön Lisans düzeyinde Belediye Zabıta Yönetmeliği hükümlerine göre 02 Kasım 2020 / 06 Kasım 2020 tarihleri arasında adaylar başvurularını yapmış ve KPSS Puanları’ na göre yapılan sıralama sonrasında ihtiyacın 5 ( Beş ) katı sayısında Zabıta Memuru adayları 14 Ocak 2021 / 15 Ocak 2021 tarihleri arasında sözlü ve uygulamalı sınava alınmıştır.
Belediye Zabıta Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde yapılan değerlendirme sonucunda, yapılan sınavda başarılı olup, Asıl Başarı Listesi’ nde yer alan adayların atanmasına esas teşkil edecek belgeler aşağıdaki gibidir.
Genel Belgeler :
1. Dilekçe ( Örnekleri aşağıda mevcut )
2. Atama Beyan Formu ( Adli Sicil Beyanı ve erkek adaylar için askerlik beyanı )
3. Tam teşekküllü ( Devlet veya Sağlık Bakanlığı’nın ruhsatlandırdığı özel ) hastanelerden alınacak Sağlık Kurulu Raporu
4. Kan Grubu Kartı fotokopisi ( 1 adet )
5. Erkek adaylar için güncel tarihli Askerlik Durum Belgesi veya Terhis Belgesi’ nin fotokopisi
6. Son 6 ( Altı ) ay içerisinde mevzuata uygun olarak çekilmiş 50 mm x 60 mm boyutlarında biyometrik fotoğraf ( 6 adet )
7. Yerleşim belgesi ( e-devletten alınabilir )
Özel Belgeler :
1. Öğrenim durumu itibariyle Ön Lisans düzeyinden yerleştirilen adaylardan diplomasının aslı ve kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi ( 1 adet )
2. Daha önce bir şekilde ( 399 SKHK, 657 / 4-B, Vekil Memurluk vb. ) Emekli Sicil Numarası alan adaylar bu durumu dilekçelerinde belirtmelidirler.
3. Daha önce kamu kurumlarında çalışılmış veya halen çalışılıyor ise, çalıştığını gösterir Hizmet Belgesi ( 1 Adet )
Sınavı kazanan adaylardan halen askerlik hizmetini ifa etmekte olanların, askerde olduklarına dair belgeyi ekleyerek sundukları bir dilekçeyi ( aşağıda örneği mevcut ) posta yoluyla başkanlığımıza ulaştırmaları ve terhislerine müteakiben, atanmasına esas evraklarını tamamlayarak en geç 1 ( Bir ) ay içerisinde ayrıca müracaat etmeleri gerekmektedir.
B – BELGE TESLİMİ
Adayların, atamaya esas teşkil edecek belgelerini açık adreslerini gösteren dilekçelerine eklemek suretiyle 01.02.2021 – 11.02.2021 tarihleri arasında mesai saatleri içinde ( sadece iş günlerinde ), ‘ Pınar Mahallesi Günyüzü Caddesi No : 2 - Sarıyer / İstanbul ’ adresinde bulunan Sarıyer Belediye Başkanlığı İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü ’ ne ( 4. Kat ) elden teslim etmeleri gerekmektedir. Askerlik hizmetini ifa etmekte olanlar hariç olmak üzere posta yoluyla yapılacak müracaatlar kabul edilmeyecektir.
C – DEĞERLENDİRME
Asıl Başarı Listesi’nde yer alan adaylar süresi içinde başvurmaz veya görevlerine başlamalarına engel bir durum tespit edilirse, bu adayların yerine Yedek Başarı Listesi’ ndeki adaylar sırasıyla çağırılacaktır. Adayların gerçeğe aykırı veya eksik beyanda bulunduğunun sonradan tespit edilmesi halinde, ataması yapılsa dahi bütün işlemleri iptal edilecektir. Bu durumda aday, hiçbir hak iddia etmeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Ayrıca, ilgililer hakkında Türk Ceza Kanunu’nun hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığı ’ na suç duyurusunda bulunulacaktır.
D – SINAV SONUCUNA İTİRAZ
Adaylar sınav sonuçlarına, başarı listesinin belediyemiz Web Sitesi’nde yayınlandığı ( 27.01.2021 ) itibaren 7 ( Yedi ) gün içinde yazılı olarak İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü’ ne yapılabilir.
İş bu duyuru ilgililere ilanen tebliğ olunur.
Dilekçe örnekleri:
İLK DEFA DEVLET MEMURU OLACAKLAR İÇİN TIKLAYINIZ.(EK-1)
HALEN BİR KAMU KURUM VEYA KURULUŞUNDA MEMUR OLARAK ÇALIŞANLAR İÇİN TIKLAYINIZ. (EK-2)
VATANİ GÖREVİNİ YAPMAKTA OLAN YA DA ASKERLİĞİ SEVKİNİ ALDIRANLAR İÇİN TIKLAYINIZ.(EK-3)