Mustafa Kemal Atatürk

İLETİŞİM MERKEZİ

Sarıyer Belediyesi Akıllı Kent Otomasyonu projesinde hizmet kanallarından biri olarak da İletişim Merkezi ( 444 1 722) kurulmuştur. Bu merkez şu alt sistemlerden oluşmaktadır.
 
a) Çağrı Merkezi Altyapısı : IP tabanlı sistem sayesinde ses, faks ve e-posta olarak gelen tüm çağrıları tek bir sistemde toplanır. Kurulan altyapı gelen çağrıları operatörlerin yoğunluğuna göre dağıtır. Arama istatistiklerinin tümünü tutar.
 
b) İletişim Merkezi Yazılımı : Çağrı Merkezi ve Akıllı Kent Otomasyon Sistemi ile entegre çalışan yazılım ile vatandaşların numaralarının otomatik olarak görülmesi ve tek ekrandan vatandaşın bu serviste görülebilecek tüm işlemlerinin yapılması mümkündür.
 
c) İletişim Merkezi Görevlileri : Telefonda iletişim konusunda yetiştirilmiş, belediyecilik sistemini kullanabilen, vatandaşlara telefon konuşması sürerken hizmet verebilen görevlilerden oluşan takımdır.
 
Sarıyer Belediyesi İletişim Merkezi’nde vatandaşlarımız şu işlemleri yapabilirler.
- Borç Sorgulama
- Aktivite Başvurusu
- Şikayet Başvurusu
 
Ayrıca İletişim Merkezi aracılığıyla belediye hizmetleri ile ilgili bilgi verme, adres / kişi bilgileri düzeltme, anket, geri bildirim için yüz yüze görüşme ve belirli konulu tele konferans yapılması gibi çalışmalar da yapılabilmektedir.
 
Çagrı  Merkezimize ulaşmak için (444 1 722)  
E-posta: cagrimerkezi@sariyer.bel.tr